Nieuws

Australiër eet fles


Een man uit het Australische dorpje Wagaman is in het ziekenhuis opgenomen na een flinke braspartij. Hij had de fles opgegeten. De man was flink aan het bier gegaan tijdens het familie-uitje en had op een bepaald moment honger gekregen. Niet zo gek, bier prikkelt de maag. Toen er niets anders voor handen was, begon hij maar aan het bierflesje dat hij in zijn hand had.

De familie van de man belde de ambulance toen hij buiten westen raakte van alle alcohol. Hij is meegenomen naar het ziekenhuis voor observatie. Familie van de man heeft geklaagd dat het zo lang duurde voor de dronkaard werd geholpen. Als excuus heeft de ambulancedienst gegeven dat er nogal veel wordt gedronken in die regio en dat ze 500 keer per nacht worden opgeroepen voor noodgevallen, waarvan driekwart met alcohol te maken heeft.